12mei. Wat kom ik tegen op weg naar Marinko Home? - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ger Peeters - WaarBenJij.nu 12mei. Wat kom ik tegen op weg naar Marinko Home? - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ger Peeters - WaarBenJij.nu

12mei. Wat kom ik tegen op weg naar Marinko Home?

Door: Ger

Blijf op de hoogte en volg Ger

12 Mei 2014 | Nepal, Kathmandu

Soms zeggen foto 's meer....
Ik vertrek van Valley Guesthouse naar Marinko Home en heb foto's gemaakt, van wat ik zoal tegenkom!
Bezoek aan de school, waar ik nu iedere dinsdag naar toe gaan, samen met de kinderen in de bus, en kijk wat mijn bijdrage kan zijn in de spreekvaardigheid Engels in groep 6, 7, 8 en bijles.
Rustplekken voor mij in de tuin van de Sechen Monastery.
Het weer is too hot!

  • 12 Mei 2014 - 10:16

    Ger Peeters:

    Tja, nu lukt het met de foto's ! Wel een aantal dubbel in mijn enthousiasme!
    Geniet ervan en leuk als je reageert!

  • 12 Mei 2014 - 18:12

    Marianne Van Der Sterren:

    heey die Ger...........stoere meid!!!!!

    Geweldig en met die foto's erbij heb ik een beter beeld v an hoe en wat...
    Maar breek je nek daar niet joh in die puin en opbrekingen.
    Het zal wel een geweldige voldoening geven en vlgs mij kun je een boek schrijven als je terug bent.
    Volg je en vind het erg interessant. Nogmaals heeel veel suc6 en maak er nog iets van.

    liefs van Marianne uit het regenachtige Mierlo

  • 13 Mei 2014 - 13:19

    Klaas:

    Het zijn mooie foto's. We hebben gisterem weer les gehad na de vakantie, en dan nu met Juliette. Wij hebben het nog over jou gehad, hoe het zou gan etc. Ik heb hen het adres nog eens doorgegeven, zodat ze in kunnen schrijven op je berichten.
    Misschien dat je je zelf ook een keer op de foto moet laten zetten. Dat is leuk voor later.

    Sterkte met de warmte, hoe gaat het met de gordelroos , is alles over ?

  • 15 Mei 2014 - 19:03

    Gonny Van Genderen:

    Hoi Ger,
    Leuke foto's, heel herkenbaar!
    Liefs uit Holland!

  • 15 Mei 2014 - 22:10

    Ria:

    Lieve Ger.
    Wat heb je weer mooie foto's geplaatst indrukwekkend en ook je verhalen zeggen genoeg.
    Ik was zo onder de indruk over het verhaaltje over de kindjes die achter gelaten waren op de vuilnisbelt!
    Je kan het met een paar woorden goed neer zetten Ger, fijn om je te kunnen volgen. Ik ben vanmiddag met een vriendin meegeweest die afscheid ging nemen op haar werk De Grote Beek. Ze gaat nu met pensioen en toen ik daar binnen was zag ik ook een andere wereld ze werkte op een gesloten afdeling met mensen die daar al 30/40 jaar verblijven. Wel goed verzorgd allemaal maar daar gaan ook je ogen weer eens open ook al komen ze hier in ons landje niks te kort! Lieve Ger ga door met je stukjes en foto's ik kijk er steeds naar uit! Heel veel liefs uit ons keurige landje, Ria xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ger

Actief sinds 08 Maart 2014
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 13311

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 22 April 2016

Nepal 2016

15 April 2014 - 15 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: