2e verslag. 2edag - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ger Peeters - WaarBenJij.nu 2e verslag. 2edag - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ger Peeters - WaarBenJij.nu

2e verslag. 2edag

Door: Ger

Blijf op de hoogte en volg Ger

17 April 2014 | Nepal, Kathmandu

Aankomst Kathmandu na een lange en goede reis!
De taxirit van het vliegtuig naar het guesthouse was al n hoofdstuk van een boek, spannend, veel verkeer, stof en boeiend!
Met 3 vrijwilligsters ( vrije dag) na kennismaking enz. Meteen buitengaan zwemmen, bij n hotel, totaal anders, maar wel lekker!
De mensen hier zijn heel vriendelijk en " mijn" kamer is prima.
Toen kwam Ocky uit het ziekenhuis en samen gegeten, ook dit was weer n bijzondere ervaring.
Ik lag om 8 uur in bed en heerlijk geslapen, (na 2dagen en 1 nacht) ondanks het doorlopende lawaai.
Vandaag ben ik weer met de taxi naar het vliegveld gegaan om nog 1tas op te halen, die gisteren niet bij de bagage was.
Toen ben ik alleen (de anderen zijn werken) naar de stupa gegaan, zeer groot en veel winkeltjes, mensen en natuurlijk.....verdwaald. Maar alles is hier zo relaxed, dus no panic, gelukt!

  • 17 April 2014 - 15:13

    Eveline Pyckevet:

    Wat ben je toch dapper, verdwalen in zo'n grote stad en no panic! geweldig. ik hoop dat je tas er nu was?
    vandaag is witte donderdag en prachtig weer ,
    ik doe veel boodschappen en ruim op.
    ik kijk uit naar het bezoek, vooral van Kobus.
    ik wens je fijne paasdagen, in een heel andere sfeer!
    veel liefs en tot mails.
    Eveline

  • 17 April 2014 - 17:00

    Leontien:

    Met veel plezier las ik je verslag. Leuk en spannend zeg. Ik hoop dat je t daar heel fijn hebt en dat je nog gauw weer een verslagje schrijft.
    Dag Leontien

  • 18 April 2014 - 08:31

    Anke Deij:

    Leuk Ger, deze "waarbenjij.nu" site. Gelukkig ben je bij het overstappen in het goede vliegtuig gestapt.
    Veel succes in Nepal

  • 18 April 2014 - 17:48

    Lia:

    Wat leuk Ger om jou verslag zo te lezen.
    Dan zit er echt een wereld van verschil tussen ons. Letterlijk en figuurlijk.
    Wat ben je toch een stoer mens. Ik hoop dat je ook kunt genieten van al het vreemde avontuur wat op je afkomt.
    Hier is het zo Pasen met goed weer voor Nederlandse begrippen. Ik weet niet of jij daar ook iets met eitjes en Pasen merkt?

    De foto's die ik gezien heb van jou nieuwe omgeving geven al schilderinspiratie met al die prachtige kleuren;-)

    Groeten lia

  • 19 April 2014 - 10:59

    Lia Sengers:

    Al die gebedsvlaggen wapperen al jouw wensen de lucht in Ger! Hangen ze op jullie terras? Dan wordt het een mooie tijd in Nepal. Geweldig dat je al foto's heb toegevoegd aan je verslag. Meteen al een zwembad in de buurt, dat is een leuk extraatje. Ben je de kleine stupa rondgelopen op een binnenplein? Wel links om he Ger maar jij bent wel links georiënteerd.
    Waren het Nederlandse vrijwilligers die ook daar werkzaam zijn? Ben je al aan de stof gewend in Kahtmandu? Rob en ik gaan je verslagen nieuwsgierig volgen. Veel liefs, Lia

  • 20 April 2014 - 13:49

    Marianne Van Der Sterren:

    heey Ger,

    Geweldig avontuur en stoer dat je dat allemaal aandurft en gewoon doet.
    Heb nog niet begrepen met hoeveel vrijwilligers jullie daar zijn (ned.)
    Erg spannend en lees je berichtjes steeds met veel plezier.
    Heel veel succes daar en ik denk aan je.


    zonnige paasgroetjes
    Marianne van der Sterren

  • 20 April 2014 - 14:35

    Ria En Johan Van Poppel:

    Hallo Ger,
    Helemaal super wat je allemaal onderneemt en dat de reis ook zo goed is verlopen, HELEMAAL GEWELDIG!!
    Ook leuk dat je de foto's en je verslag al verstuurd hebt.
    Knap, petje af!!
    We hopen dat je de tijd van leven daar hebt. Sukses,
    Tot snel,
    Johan en Ria

  • 20 April 2014 - 21:32

    Ria:

    Hallo superstoere Ger,
    Vandaag is het eerste paasdag en lekker weer dus ik ben wat inspiratie op gaan doen in het Noordbrabants museum en het Stedelijk museum in Den Bosch.
    Jij komt over 3 maanden natuurlijk met zoveel inspiratie terug dat ik toch niet achter kan blijven!
    Fijn om te lezen dat je zo goed bezig bent ik vind het superstoer Ger zo in je eentje die hele reis maken zo zonder problemen, geweldig!
    Ik vind het jammer dat ik geen foto's kan bekijken dus dat moet ik nog eens uitvogelen wat ik verkeerd doe.
    Geniet van de tijd daar met de kinderen hopelijk kan ik nog veel stukjes van je lezen, ik kijk er naar uit.
    Veel liefs, Ria.

  • 23 April 2014 - 22:06

    Gladys:

    Hoi Ger,
    Erg leuk om je zo te kunnen volgen. We zijn apetrots op je en Sahina, Marty en Gyan vinden het heel gaaf wat je doet. Elke keer als wij langs de taybes lopen voelen wij jouw aanwezigheid. Je hebt knapwerk verzet en dat doe je nu ook in het verre land. Heel veel plezier en geniet er met volle teugen van. Liefs, Cas en Gladys

  • 25 April 2014 - 12:16

    Liny Martens:

    Ha, die Ger. Wat leuk die verslagen van je. Ik geniet ervan met volle teugen .
    Ik zie dat je wel vroeg je bed uit moet. Ja, je moet er wat voor over hebben, hè, voor het goede doel. Ik hoop nog veel van je te lezen. Veel werkplezier en lieve groet,
    Liny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ger

Actief sinds 08 Maart 2014
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 13359

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 22 April 2016

Nepal 2016

15 April 2014 - 15 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: