Ja!! Ik ben er!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ger Peeters - WaarBenJij.nu Ja!! Ik ben er!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ger Peeters - WaarBenJij.nu

Ja!! Ik ben er!!

Door: Ger

Blijf op de hoogte en volg Ger

17 Januari 2016 | Nepal, Kathmandu

Na een goede reis (behalve gedoe met mijn visum?) was de reis prima! Kwam rond 7 uur in het Guesthouse, donker met kaarsjes en een warm onthaal,door mensen die ik ken? Heel koud 's avonds, maar de houtkachel was aan, het eten stond klaar "thuiskomen"
Het guesthouse is nieuw, mooie kamer. Electriciteit en gas is een probleem voor de mensen hier, er wordt op hout gestookt.
Ik ben al in beide huizen van de kinderen geweest, de school en ga nog kontakt maken met de projecten van "onze" stichting.
Want de I pad is een echt probleem, kan niks versturen of beantwoorden, dus ik hoop,echt dat jullie dit wel kunnen lezen!

  • 17 Januari 2016 - 18:49

    Ria:

    Lieve Ger
    Fijn dat je goed bent aangekomen! Ga vooral genieten van je "thuis" bij de kinderen!
    Ik ga je verslagen weer bij houden en we zien wel wat er van doorkomt!
    Heel veel lieve groeten.
    Ria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ger

Actief sinds 08 Maart 2014
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 13386

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 22 April 2016

Nepal 2016

15 April 2014 - 15 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: