11 dagen in Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ger Peeters - WaarBenJij.nu 11 dagen in Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ger Peeters - WaarBenJij.nu

11 dagen in Kathmandu

Door: Ger

Blijf op de hoogte en volg Ger

25 Januari 2016 | Nepal, Kathmandu

Maandagmorgen en lekker buiten in het zonnetje, met 2 truien is dat goed te doen! Door het weekend met alle snotneusjes, altijd een rol klosetpapier bij, ben ik zelf ook flink verkouden, maar verder gaat het prima met mij !
Vandaag dus een vrije dag, gisteren ook maar toen ben ik naar
Maitri Griha geweest, dagverblijf voor kinderen met een beperking,onderdeel van Kinderen van Kathmandu.
Straks een nmooie wandeling gemaakt, geklommen en veel gezien.
Het is frustrerend dat de Nepalezen zo klem zitten, enerzijds door de aardbeving, anderzijds door de boycot van India, waardoor tekort aan alles is . En kijk, demonstreren of in opstand komen, is moeilijk met een lege buik!!
Morgen ga ik met de kinderen van Marinko Home naar hun school, een uitdaging!
Nu is het hier 8 uur en iedereen gaat vroeg naar bed en ook weer vroeg op......
Hoor dat het in Nederland warm is, stuur 'S maar een beetje naar mij!
Goeds en liefs. Ger

• 25 Januari 2016 - 16:33

Marijke Speek:

Het is gelukt Ger,nu kunnen we jouw verslag ook volgen .

Bedankt !!!!

• 25 Januari 2016 - 17:37

Maria Van Der Horst:

Lieve Ger, wat leuk om je weer op deze manier te kunnen volgen. Een hele mooie tijd daar. Hoop dat je weer veel mensen kunt helpen met alle goeds van jou! Zal proberen wat zo'n mee te sturen want t leek hier vandaag wel lente met een heel mooi zonnetje! Veel liefs en alle goeds Maria x